Reva

>> 18 Mayıs 2013 Cumartesi

Gitar çalıyorum zannettiğim zamanlarda otuzbir çektiğimi fark ettiğimden beri müzikten utanıyorum. Avlandığımı zannettiğim zamanlarda otuzbir çektiğimi fark ettiğimden beri kadınları etkilemekten utanıyorum. Konuştuğumu zannettiğim zamanlarda otuzbir çektiğimi fark ettiğimden beri şiirden utanıyorum. Tapındığımı zannettiğim zamanlarda otuzbir çektiğimi fark ettiğimden beri Tanrı'mdan utanıyorum. Acıktığımı zannettiğim zamanlarda otuzbir çektiğimi fark ettiğimden beri doymaktan utanıyorum. Dünya'nın anasını sikemeyeceğimi zannettiğim zamanlarda otuzbir çektiğimi fark ettiğimden beri tembelliklerimden utanıyorum. Yazabildiğimi zannettiğim zamanlarda otuzbir çektiğimi fark ettiğimden beri gizli imdat çığlıkları atmaktan utanıyorum. Seviştiğimi zannettiğim zamanlarda otuzbir çektiğimi fark ettiğimden beri yansımamdan utanıyorum.

Dünya'nın anasını sikmek isterdim.

Yaşlandım.

Ölüyor olmaktan utanıyorum.

0 yorum:

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...