Bir Köpek Az Daha Sikecekti Beni

>> 31 Mayıs 2013 Cuma

Yarın cuma ve ben sarhoşum. Ve rakının son kadehi... Her şeyin ters gittiği yetmezmiş gibi sigaram da bitmiş. Bir umut gidiyorum Maçka'lı tekele. Ve lüks bir sitenin güvenlik kabininin önünde uluyan bir köpek... Bir çocukluğumu hatırlatıyor bana ama yaşım yirmi yedi. Artık yufka yürekler için çok yaşlıyım. Yürüyeyim istiyorum. Köpeklerden korkmam. Köpekler benden biraz korkar. Üstüm başım taşak kokusu... Ve güvenlik kabininin önünde köpek bana vızıldayarak geliyor. Önümü kesiyor. Beni sev der gibi ama anlamıyorum. Biraz seviyorum ve devam ediyorum yoluma. Köpek tekrar önümü kesiyor. Bu sefer patilerine bakıyorum, bir şey mi batmış acaba? Bir sıkıntı yok... Yürümeye devam ediyorum. Yine önümü kesiyor piç. Sırtına bakıyorum bu sefer, kene falan mı var dersin? Varsa, kredi kartımı öldürüp alacağım o ibneyi oradan. Kenesi de yok. Anlamıyorum derdini, köpekçeden çok uzak kalmışım iki yıldır. Çöküyorum bir kaldırım kenarına. İtoğlu it şaha kalkıyor ve patilerini omzuma koyuyor. Bacaklarının arasında bir pancar var. Sikini kaldırmış üzerime geliyor göt oğlanı. "Höst" diyorum köpeğe. Köpek vızıldanıyor. "Abi gözünün yağını yiyeyim, bari bacağına iki sürteyim" der gibi bakıyor. Tanrı sizi işlevsel başparmaklarıyla donatmadı köpek. Siz otuzbirden bihabersiniz. Ve beni sikmek istiyorsun. Sana bu kıyakçılığı yapacak kadar sanatçı değilim. Ağzını yumruğumla iteliyorum ama canını yakmayı da hiç istemiyorum. Siktir bu. Sikin ne bok bir şey olduğunu bilirim. Frau Wagner'den Almanca dersleri aldım ben. Çok iyi bir ortopedistmişim ama bana kardiyolojiyle ilgili sıkıntısı olan bir hasta gelmiş gibi hissediyorum. Ortaokulda olsaydım sana otuzbir çektirirdim ama artık fazlasıyla avukatım. İtelenen köpek inatla üzerime geliyor. Köpekler normalde korkar benden. Çünkü ben korkmam. Çünkü gerektiği zaman dövebileceğimi bilirler. Terimde korkunun zerresi yok. Ona rağmen başını bir kış tayı gibi sallayarak götümde koşuyor. Benim götüm yok gibidir. Yok hükmündedir, mutlak butlanla batıldır. Acıyorum yavşağa. Ama götü kaptıracak kadar değil... Bu sefer sertçe itiyorum ve önünde dikiliyorum. Gerekirse köpeği yakalayıp sikeceğim ama O'nu kendime dayattırmayacağım. Anlıyor köpek, kuyruğunu kovalamaya başlıyor. Tekele doğru giden yolda devam ediyorum. İbne güvenlikçiler gülüyor. 


Tekel kapanmış. Köpek güvenli bir mesafeden izliyor beni. Bir punduna getirip götüme dayamak peşinde. Art ayaklarının arasında sikini görüyorum. Acıyorum zavallı göte. Köpekler bile bazı köpeklere vermiyor. Bazı köpekler, köpekler için bile fazla köpek. Elimde olmayan bir poşet bira... Hayat çok zor... Hayat çok acımasız... Apartmanın kapısını açarken sokağın başına yalanıyor. Sikine ulaşmaya çalışıyor. Siki ona çok uzak. Siki onu görmüyor. Ağlasam ağlayacağım. Ağlamıyorum.

Evime giriyorum ve üç acil durum sigarası buluyorum çekmecemden. Köpek sikimde bile olmuyor. Penceremin önünde yaptığı serenatı dinlerken birkaç satır bir hikaye yazıyorum. O'nun omzumu sikme isteğinden farksız bu yaptığım. Ama bir insanım ben. Bir insanım. Ve Dünya yanarken otuzbir çekmek istiyorum.

Köpek otuzbir çekemiyor.

0 yorum:

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...