Ticari, Bekleme Yapma

>> 4 Mayıs 2012 Cuma

Bütün sıkıntılarım şu fikirde başlıyor; bence ben hep oradaydım. Ve bütün görülmeyişlerimin hesabını sormaya hakkım olduğunu düşünüyorum gerçekten de orada olduğum zamanlarda. Bunlar hastalıklı düşünceler, peki ben kime bu zamana kadar gül bahçeleri vaad ettim? Sevgiden kaynaklanan tüm kavgaların tolere edilebileceği düşüncesindeyken ben, bazı sınır ihlallerine sinir ihtilallerimle karşılık veriyorum ki bu beni üzüyor aslında. Ama mesela ben götümün parmaklanmasından nasıl hoşlanmıyorsam ve geri dönüşü çok zor sıkıntılara sokuyorsa bu beni, bazı sınır ihlalleri de aynı sıkıntılara sokuyor. Sonra radikal kararlar, bu da geçer ya hu'lar, her şey olacağına varırlar vs...

Baktığın zaman, her şey bir rutine oturuyor zaten. Aynı sebeplerden kavga et, aynı çekimlerden seviş, aynı hüzünlerde üzül, aynı etkilere aynı tepkileri ver. O kadar belli ediyor ki her şeyin başlancıgı, kendi bitişlerini... O zaman diyor ki içimdeki hasta ruh, devam et. Devam et, biliyorum içten içe kök salmaya çok meraklısın ama devam et. Yollara düşmeye devam et. Sana gül bahçesi vaad etmiyorum ama devam et. Sen iyileşmeye muktedirsin, sen yara izlerini reddetmeden taşıyabilecek kudrettesin. Ben de O'na diyorum ki, bilemiyorum. İçimden şefkat taşıyor, paylaşmadan durabilir miyim?

Durduğum zamanlarım oldu benim. Sonrasında karşılaştıklarımdan pişmanlık duymadığıma göre? Durabilirim. Tanrı beni sakin sularda yürütür, eninde sonunda...

2 yorum:

DenizB. 7 Mayıs 2012 21:24  

Gittigin yol yol degil

DenizB. 7 Mayıs 2012 21:36  

Ayrica bana gul bahceleri vaad etme. Papatya bahceleri vaad et. Yara izleriyle yasayabilecek kudrettesin ama kirk saatte bir cakmak bulamadin. Sumuk.

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...