Çok Sarhoşum Üstelik Ayıldığımda Viskiyi Bitmiş Bulmaktan Hiç Hoşlanmam

>> 14 Şubat 2012 Salı

Sen benim saçlarımdan kendi saçını ayıklamaya çalıştığında ben "onu yerine bırak" diyorum ya, işte tam o sırada kendimi bir çorba gibi hissediyorum tuz ekilmeye çalışılan ama bunu sana yatakta çırılçıplak bir haldeyken söylemek hiç erotik değil. Oysa aslında o kadar epik anlar oluyor ki bunlar, sanatçı olsam muhakkak bunun şarkısını yapmış olurdum. Bugün planımı yaptım ve güzel arkadaşlarımın araba kullanma becerisi sayesinde bir sene içerisinde birileri Sürmene bıçağımın tadına varacak inşallah. Keşke isimler benim yanımda olsaydı. Madem sanatçı olamıyorum bir türlü, neden bir suçlu olmayayım? İlahi adalete ihtiyacım var.

Bir takım terör örgütleri kuracağım çünkü benim çok güzel arkadaşlarım var. Marşımızın senin sesinle söylenen bir Sakarya şiiri olma ihtimali var her ne kadar milliyetçi falan olmasak da. Bu dünyada herkes ucundan, kıyısından bir şekilde Sakarya'ya bulaşmıştır. Mesela Sakarya bir zamanlar benim anamı sikti. Ben de Sakarya'ya çok ayıp ettim. Siktir et. Omzumdaki jilet izlerin siliniyor ve ben hiç hoşnut değilim bu durumdan. Sanki tüm yara izlerinden hızlıca kurtulmamın sebebi yaratılışımmış gibi. Herkesin tamir etmeye çalıştıklarını ben kucaklamaya çalışıyorum ama izler beni hep terk ediyor. Bu beni bir vefasız yapar mı bilmiyorum. Güzel arkadaşlarımdan birisi üşümüş, O'na yorgan falan veriyorum. Bıçaklı müstakbel suçlarımda araba kullanmaya ikna ettim sanırım O'nu.

Sana buralarda bir yerlerde çadır kuracağım. Yıldızlarını çalanların da anasını sikeceğim. Senin söylediklerinin hepsi yalan olsa da önce inanacağım. Bizim gibi insanların, bizim gibi insanlardan başka kimsesi yok bu dünyada. Biz eğer böyle yaptığımız gibi yatağımıza yüzüstü uzanıp da çocukluğumuzdan bahsetmezsek birbirimize, bizi kimse siklemez. Biz bir ekonomik güç değiliz. Bizim üzerine yattığımız uyuşuk kollarımızın ucundaki ellerin tutuşmak için çıldırması faturalarımızı ödemez. Ama yine de yapalım bunu gittiği yere kadar. Ne çıkar ki?

Ne çıkar demişken... Sen bir orospu olsan ne çıkar? Ben de bir orospu değilmişim gibi davranamam. Ben sadece senin kadar güzel değilim, yoksa hatır işi için yatağa girdiğim zamanlar da oldu. Bedava, sevabına çalışan orospu olur mu? Ben sadece senin kadar güzel değilim, daha az arzulanmam seni benden büyük orospu yapar mı? Sen bunları siktir et de, ne güzel makyaj yapıyorsun ulan! Viski bittiyse bitti, biram var. Kontörüm aylardır yok. Gel benimle çürü. Vallahi sebebi memelerinin büyüklüğü değil. Allah aşkına bir örgüt kuralım. Bizim gibilerin sıktığı bütün mermiler günahsız olmalı. Umutsuzluk, bekleyiş ve demir parmaklıklar kokan sigaralar içiyorum ben; şimdi öksürüşümü görsen için hafiften cız eder mi? Beni deri montumun içerisinden doğuran yatağımdan kalkar kalkmaz bir bira açmam beni karizmatik kılar mı? Üstüme başıma sin. Bütün günahlarına razıyım, yeter ki dünyanın anasını sikelim. Ben senin eline jileti hep veririm o geceki gibi, yaralarını istiyorum. Yaralarını çok istiyorum. Yeni yeni çıkan kaşlarını çok istiyorum. Beni bir daha kes, alyuvarlarımdan öp beni. Ben sırf seni özlemek için seviştiğim arkadaşlarımla tekrar yatayım falan diyorum, sırf kendi ebemi kendim sikmek için. Vallahi seninle başka bir ilgisi yok. Seninle ilgili bütün hisler nasıl bu kadar güzel oluyor, ben bunu anlamıyorum.

Ulan aynalarda çok güzeliz. Ben senin bacaklarının arasındayken aynalarda çok güzeliz. Allah bizim canımızı zina yaparken almaz, kıyamaz. Biraz daha geciktirelim kıyameti. Islaklıklarınla ilgili söylediklerin yalan olsa ne çıkar? Ben senin yalanlarının motivasyonuna bakıyorum. Ben kaç kere kaybettim duygusal bekaretlerimi bilmiyorum. Elimi öpüşlerin gibi bir padişah olsaydım ben, senin adını Figar koyardım. Haremimdekiler çıldırırken, bir fetih arifesinde odana varır seninle cenabetleşirdim. Yeni Kaledonya'yı fethederdim senin için, zaten Fransız orospu çocuklarınınmış... Saçı marım, kaşı yayım, gözü pür fitne, bimarım. Bıçağı takacağım hayaletlerin var bu dünyada ve ben hayaletlerden hiç korkmam. Ben yıllardır hiçbir düşüncenin huzurunda titremedim sencileyin.

Buzdolabının üzerindeki poşetten aldığım kuru ekmeği kemiriyorum birayla ve nasıl mutluyum görsen "ulan ne deliler var arkadaş" dersin. Gülerek cinayetler kurguluyorum. Bu hikaye nasıl bitecek hiç bilmiyorum.

Aa, yazı bitti...

0 yorum:

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...