A Brief History Of Time

>> 21 Şubat 2012 Salı

"Orospu çocuğusun, hayal kırıklığısın, tokat, buraya dön, nereye gittin, nereye gidiyorsun, ne, n'oldu, hayal kırıklığısın, büyük hayal kırıklığısın, burası ezik, ezik misin, eziksin, ne düşünüyorsun, benimle paylaşsana, ben sana her şeyimi anlatıyorum, hayal kırıklığısın, salak, salaksın, ne kadar inatçıymışsın, tokat, buraya dön, ihmal, ihmal, ihmal, anlatsam kızarsın, saçımı çekince aklıma O geldi, hayal kırıklığısın, özür dilerim, sabahtan beri kaç kere O'nun adını söylediğinin farkında mısın, ben beş kere dedim ama o kadar uzun ve beni belirleyen bir ilişkim olmadı, tokat, buraya dön, nereye gittin, bak yine gittin, ben sana seni sevdiğimi söylesem işler değişir, ben böyle olmam, eğer herkese böyle bakıyorsan neden insanlar benden vermeyeceğimi açıkça ifade ettiğim şeyleri bekliyorlar diye sormamalısın, -mamalısın, -memelisin, -malısın, -melisin, artist, bana ihtiyacın var, senin herkese ihtiyacın var, yalan söyleme, yalan da olsa bana bunu söyle, ben çabuk soğurum, hayal kırıklığısın, ben X'teyken Y'yle böyle oldu, iki seferdir O'ndan bahsediyorsun, n'oldu, tokat, buraya dön, bak şimdi buradasın, bahaneler buluyorsun, hayal kırıklığısın, ben böyle olacağını tahmin etmezdim, güzel poz versene, bir insan nasıl bu kadar az fotojenik olabilir, photoshopla uğraşıyorum, yalan söylemiyorsun çünkü hiçbir şey anlatmıyorsun, bana ihtiyacın var, bana ihtiyacın var, kendini kandırma, bana ihtiyacın var, hayal kırıklığısın, nereye daldın yine, ne düşünüyorsun, ne düşünüyorsun, ne düşünüyorsun, sen bana 'kimseye ihtiyacım yok' dedikçe gidip önüme gelen ilk adama vermek istiyorum, bana ihtiyacın var, senin herkese ihtiyacın var, yalan söylüyorsun, salaksın, hayatımda gördüğüm en zeki adamsın, çok mu zeki zannediyorsun kendini, ben neler gördüm, beni küçümseme, beni küçümsüyorsun, hayal kırıklığısın, hadi birbirimizin hayatını sikelim, ben gidiyorum, bugün gittiğim hiçbir evde huzur bulamadım, 'ağlamalar', ben eğer seni tuzağa düşürmek isteseydim bunu yapardım, ben eğer istersem neler bulurum, beni sevdiğin gibi başkasını sevme istiyorum, saçımı okşadığın gibi başka saçları okşama istiyorum, başkaları için öyle yazılar yazma istiyorum, benimsin, bu benim olduğun anlamına gelir, benimle birlikte olman bana yetmiyor, benimsin, artistlik yapıyorsun, çok güçlü gözükmeye çalışıyorsun, eziksin, hayal kırıklığısın, orospu çocuğusun, bugün çok içtik, bugün çok kustum, burası çok ezik, umutsuzluk, bekleyiş ve demir parmaklıklar, o sigarayı içme, sigara içme, şimdi sigara içme, sen sigaraya aitsin, tokat, nereye gittin, buraya dön, nasıl sinirlendin ama, kıskanırken oyun oynuyor gibisin, bana dokunma şimdi, bana dokunmanı istemiyorum, hadi sevişelim, sorun ne, hayal kırıklığısın, piç, 'keşke ben senin bütün evlerin olsaydım ha', piç, camı aç sigara kokuyor, camı kapa üşüdüm, bana ihtiyacın var, senin herkese ihtiyacın var, benimsin, neden benim değilsin, neden reddediyorsun, kaçıyorsun, hiç sempatik değilsin, bebek, ben X'teyken karşı masadaki çocukla böyle oldu, bana her şeyini anlat, bana hiçbir şey anlatmıyorsun, bana güvenmiyorsun, ne demek sevmek için güvenmeye ihtiyacım yok, bana neden güvenmiyorsun, sanki aylardır berabermişiz gibi hissediyorum, yatağından hiç çıkmak istemiyorum, ben gidiyorum, hayır gidiyorum, seni çok özledim, ben geliyorum, hadi birbirimizin hayatını sikelim, bu zamana kadar hep düzenli odalarda olmuşum, senin odan dağınık ama bir havası var, diş fırçamı bırakabilir miyim, yüz temizleme jelimi bırakabilir miyim, ben gidiyorum, beni yola bıraksana, evini çok benimsedim bir anda, senin evine bir daha gelmeyeceğim, çok pişman olacaksın, senin herkese ihtiyacın var, şefkat dolusun, başkasına şefkat dolu olmanı istemiyorum, o gün O bana sanki içine sokmak istermiş gibi sarıldı, salak, ezik, hayal kırıklığısın, bak burası arkadaşımın evi, burası da kuzenimin evi, kuzenimin arkadaşıyla yattım sanırım o yüzden kuzenim bana küstü, ben seni sevdiğimi söylersem işler çok değişir, seni seviyorum, seni çok seviyorum, en çok seni seviyorum, benimsin, hayır benimsin, benimsin işte, neden reddediyorsun, gerizekalı, neden bana anlatmıyorsun, bana inanmadığın zamanlar gidip önüme çıkan ilk erkeğe vermek istiyorum, tokat, buraya dön, bak şimdi buradasın, o ev yıkılır, o camlar iner, normalde senin aynanda gözüktüğüm kadar güzel değilim, çok güzelim, ne yakışıklı adam, kıskanıyor musun, sinirlendin mi, öyle kadınlarla yatma, sana yakışmıyor, benimsin, buraya dön, korkaksın, artistlik yapıyorsun, bana ihtiyacın var, sesin çok güzel, şarkıyı çok beğendim, bugün gittiğim hiçbir evde huzur bulamadım, ben gidiyorum, şaka, ha ha, ay orospu gibi güldüm yine, orospu çocuğusun, hayal kırıklığısın, eziksin, salaksın, beni neden seviyorsun, beni sevmiyorsun, beni bu kadar sevmen için ne yaptım, beni kimse senin gibi sevmedi, beni sevmiyorsun, beni sevmeyi seviyorsun, beni yine dudağımın kenarında gülünce oluşan çukurlardan öp, ne güzel bekliyorsun beni öyle, ben seni yatağa attım, dün bütün gün bu şarkıyı dinledim, bu şarkının adı ne, buraya dön, bana da anlat, ne düşünüyorsun, neden hiçbir şey paylaşmıyorsun, çok düşünüyorsun, salaksın, yalan da olsa bana bunu söyle, bana yalan söyleme, bana yalan söyletme, ben istesem neler bulurum, senden başka kimseyi istemiyorum, hayal kırıklığısın, ben bir kere soğursam biter, bana ihtiyacın var, senin herkese ihtiyacın var, senin yaptığın gider benim hoşuma gider, benimle inatlaşma, ne inatçıymışsın sen öyle, evet, evet, evet, evet, evet, evet, evet, evet, evet, hiç sempatik değilsin, ha ha ha ha, burası benim de evim, bugün gittiğim hiçbir evde huzur bulamadım, yatağında çok mutluyum, ben gidiyorum, şefkat dolusun, ben de vereceğim, bana neden güvenmiyorsun, şimdi abuk sabuk bir adama gitsem ve sabaha kadar beni sikse kıskanmaz mısın, bana neden güvenmiyorsun, ben en çok ellerimi severim, pişman olacaksın, çok pişman olacaksın, salak, içim daraldı, dram, nereye gittin, yine nereye gittin, kendini çok zeki zannediyorsun, hayal kırıklığısın, hayal kırıklığısın, hayal kırıklığısın..."

Biz hala buradayız da bazı yıldızlar çalındıktan sonra bulması çok güç olabiliyor...

0 yorum:

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...