İkinci Bahar

>> 28 Ocak 2012 Cumartesi

Mevsimi geldi, susadım aşka...

Puştluğun alemi yok, birbirimizi sikmeyelim bence... Şiiri, şarkıyı siktir et, benimle birkaç rüya kuruver şimdi. Bir gönül kaç bahar yaşar ben bilmem, bence yaşım da hala genç. Bana bir şeyleri ispat et. Ben eski isimleri hiç sevmem. Kimseye de etmem şikayet. Nasıl yapsak? Diyelim ki yatağımda bir Emre bir şiir okuyor, sen o kadar güzelmişsin ki o kadar olurmuş. Bir yerlerinin öpmesi güzel olurmuş. O güzelliklerinden istermişim, ama Allah aşkına nasıl yapsak?

Üstüm başım orospu kokuyor olsa? Ben ruhumu diktiremem. Beraber bazı şarkılarda yalnızlaşalım mı dersin? Bırakalım küçük-büyük bazı dağlar yerinde dursun. Ne kadar büyüyebiliyoruz ona bakalım. Senin güttüğün koyun kadar benim siktiğim çoban olsun. Ne yapalım?

Kar yağdi Kadikoy'e, çiçekleru gorinmez, acisi zordur ama, sevdaluktan olinmez...

0 yorum:

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...