I'm Not Half The Man I Used To Be

>> 14 Aralık 2011 Çarşamba

Açık camlardan gelen soğuk havanın etkisiyle görülen sağanak hülyalı bir gecenin sonunda, klasikleşmiş kalabalık uyanışlarımdan biriyle yüz yüze geldim. Ben doğumgünlerinden bir şey anlamam ama promillerin bedavaya yükseldiği günler hoşuma gider. Aslında ağlamasaydım her şey iyiydi, her şey olması gerektiği gibiydi ve ben Cemal Süreya okuyordum. Benim de gecelerim çok kısa, üstelik sevişmelerden ziyade yoksulluğum dörtnala ilerliyor. Aralıkta doğanların kış sıkıntıları sebebiyle doğumgünlerini bahar çocuklarından daha fazla depresyon tehlikesiyle karşı karşıya kalarak kutladıklarını biliyor musunuz? Bu bir istatistiktir ve kaynak da götüm.

Sevgi dolu ama sevgili gibi değil ve bir beklentim olmaksızın öpüşlere geçit verenlerden Allah razı olsun. Kadın sıcaklığı battaniyeye benzemez, ah bir de sigara içmesem ya...

Uyansanız artık...

0 yorum:

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...