İnsan İlişkileri Önemlidir

>> 26 Kasım 2011 Cumartesi

"Sen git de ananı sikerken babana yardımcı ol, orospu çocuğu" denilesi bir günün ardından kalanlarda mesela bir "Hoca da durur mu, sen çevirirsen ben alırım" demişli fıkra var. Onsekizgen gözlemeler saran neneler, ve çok iyi gramofon çalan babalar. Hem ben size 5 ş'li taşağın hikayesini anlattım mı? Oysa ben burda yaşamıyorum ve evimdeki bütün etekler boş. Boş abi, boş!

-Ben size yaratıcı zekanızı ölçeyim mi?
-Am!
-Aferin, sen bildin sen geç...

Orada sigara içilmez diyen bıyıklı, seni yazdım oğlum. Polis arabası kılıklı karılara evet, bize hayır. Biz Üsküdar çocuğuyuz, hmpfs! O zaman Sadri Alışık söylesin; "param olsaydı, sensiz kalmazdım..."

Saçlarım tarumar, orospu gibi bir şeyim ben de; birbirimizden çok farkımız yok ey insanlar, kınamayın beni.

Bu da böyle bir anımdır işte.

0 yorum:

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...