Sakın Yıkanma

>> 10 Şubat 2011 Perşembe

bir saniye Canım,
sen hep yanındasın kendinin, eşit değiliz
şimdi marx’tan falan bahsetme bana
ben kanarken hep bir doğal kürtaj kokusu
fena çok fena...
benim içim adet görüyor, senin kadınlığın
nice akıtsam bitmiyorsun, bu nasıl iş?

oysa ben de bilirim, sarıyer güzel yerdir
piçkuruluğumu çayırbaşı’nda yaptığımı
söylemiş miydim sana?
usta birliğine gelmiştim koynuna
kesme sözümü Canım, bir saniye
seninle otuzbirlerimde gözlerimin içine bak
ansızın birkaç hidrojen bombasıyla
erken boşalabilir çünkü dünya
içinde biz olmazsak...

öpe öpe tükenmiyorsun Canım, sabahın köründe
hal böyleyken durup da şimdi
sakın bana eşitlikten bahsetme
bak, bir mahmuriyet sislenmiş
gözbebeklerini pışpışlar gibi
bir ayna uzaklığında duruyor bütün dünyam
saat özlemek için geç, kavuşmaya çok erken
yine terin esiyor beynime buram buram
sen taa bu kadar yanımda yokken



Bu blogda yazdıktan sonra utandığım tek yazı bundan bir önceki. Uzun bir süredir şiir yazmaya çalışmıyordum, ama bu sabah ansızın bu şiir doğdu. Umarım önceki yazının zayıflığını bastırabilecek bir şey çıkarmışımdır ortaya. Şimdi işe gitme zamanı. Beni affedin.

0 yorum:

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...