Herhangi Bir Geceye Dair Dua Ve Benzerleri

>> 27 Şubat 2011 Pazar

Bir şişe litrelik JD bitti. Çocuklar rugby maçından bir galibiyet, bir de mağlubiyetle geldiler. Kadınım beni affetti. Son defa... Şimdi evimdeyim. Bir paket sigaram, bir paket Old Holburn tütünüm, kağıdım, filtrem ve çayım var. Yatağımda kadınımın usul usul verdiği nefes sesi ve aynı odada yattığımız çocukların horlamaları birbirine karışıyor. Beş kişiyiz ve uyanık olan bir tek ben varım. Müezzin, es-salat'ül hayr'ün minel nevm diyor. Tanrı'ya inancım var ama dinlere olan saygımın muhafazakar çocukluğumdan mı yoksa var oluşumdaki asla yok olmayan disiplin inanışımdan mı kaynaklandığını bilmiyorum. Bildiğim tek bir şey var. Tanrı'ya dua ettim. Beni affetmesini diledim. O'ndan olacak tutkulu, ruh hastası çocuklar diledim. Evime geri dönmesini diledim. Ve şimdi kardeşim, çocuğum yerine koyduğum; sokak köpeği ruhlu, kayıp çocuklarla birlikte, benim odamda, benim evimde nefes alıyoruz. Kaya, uyku tulumumun içinde yatıyor. 9 Numara ve Bal Porsuğu 69 pozisyonunda, benim koltuğumda uyuyorlar. Nefis, yatağımın içinde. Nefis öncesinde kustu. O'nu kusarken izledim. O'na kusarken bir daha aşık oldum. O'nun yüzünü yıkadım. Ağzından sarkan salyayı temizlerken içimde hissettiğim tek şey o salyanın uğruna feda edebileceğim şeylerdi. Öptüm O'nu. Her şeyi sevdim O'na dair. Kusmuğunu da, ıslaklığını da, yaptığı yemekleri de, duvarıma asacağı UÇK bayrağını da. Ve şimdi evimdeyiz. Nefis yatağımda yatıyor. Usul usul hırıldıyor. Kayıp çocuklar uyuyorlar. Ve ben şişenin dibinde kalanı içiyorum. Eksik kalan tek sokak köpeği, bu sene mezun olacak olan 8 Numara. Tanrı'm, var olduğunu biliyorum. Tanrı'm beni kayırdığını biliyorum. Beni sevdiğini biliyorum. Ben de seni seviyorum.

Teşekkürler Tanrı'm. Birazdan ailemizin duasını edeceğim ve uyuyacağım. Ruhumda hiçbir şüphe olmadan. Biliyorum; kimse benim gibi sevişemez, kimse benim gibi babalık taslayamaz, kimse benim gibi planlar yapamaz. Nefis gibi bir kadını defalarca kaybedip, kazandım ben. 2 lirayla girdiğim poker oyunlarından 240 lirayla çıktığım zamanları bile sikecek bir kumar bu. Seviyorum burnunun altındaki o minik yarayı, o güzel hırıltısını, bir başkasını benimle aldattığı zamanları, kusuşunu, gülüşünü, mısır patlatışını, gözlerinin doluşunu... Tanrı'm, O'nu benden gebe bırak. Bir Yıldız erkeğiyim ben ve genetik olarak en iyi yapabileceğim iştir babalık. Tanrı'm, kayıp çocukları koru. Onlara en güzel manitaları, en pahalı arabaları ve en klas sigaraları ver. Tanrı'm, sevgi doluyum ben ve artık bu gerçekten kaçacak gücüm kalmadı. Beni prostat ve taşak kanserinden uzak tut, dedem gibi delirdikten sonra zatürreden ölmemi sağla.

Teşekkürler Tanrı'm. Teşekkürler bu güzel sahneyi bana gösterdiğin için. Odamda üç kayıp çocuk, Nefis ve ben... Beethoven bu hırıltıları besteleyemezdi. Seni seviyorum.

0 yorum:

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...