Beklemede Kalın

>> 20 Ocak 2011 Perşembe

Eve taşındık. Anlatacak sürüyle şey var ancak evimdeki internetsizlik ve bürodaki F klavye bana "özet geç piç" diye bağırıyor. Yakında halledeceğim bu sorunları da.

Avi Pardo ya mesaj attım.

"Merhaba,

Umarım sahte hesap değildir bu, hemen konuya gireceğim. Allah aşkına, çevirdiğiniz kitapların artık basımı yok mu? İlk okuduğum Bukowski kitabı olan "Kasabanın En Güzel Kızı"nı zaten yıllardır bulamıyorum. Artık diğerleri de yavaş yavaş raflardan kayboluyor. "Kaptan Yemeğe Çıktı Ve Tayfalar Gemiyi Ele Geçirdi"yi daha hiç okuyamadım. "Kadınlar" bile yok artık hiçbir yerde. "Toza Sor"u hoşlandığım bir garson kıza hediye ettim ve artık bulamıyorum. "Bahara Dek Bekle Bandini" ve "Bunker Tepesi Düşleri"ni okuyamadım bile. Orijinal dildeki halleri de çok güzel şüphesiz ama Avi Pardo çevirisini çok severek okuyorum. Elinizde varsa veya ulaşabileceğim bir yer lütfen söyleyin. Size bu mesajı Üsküdar´da bir ofisten, F klavye kullanarak yazıyorum. Kira, faturalar derken ayda cebime 200 TL kalıyor ama o kitapları okumak için gerekirse sigarayı bırakıp (ya da erteleyip) tasarruf yaparım. Bir ay portakalla beslenirim. Avi Pardo, bana yol gösterin. Beni Bandinisizliğe mahkum etmeyin. Bu konuda sorumluluk alın, yoksa sebebim olacaksınız. Para mühim değil, gerekirse kaçak mal indirme işine girerim tekrar.

Size tüm içtenliğim ve migren tetikleyici F klavyemle yalvarıyorum Avi Pardo. İşitin beni Allah aşkına..."

Bir de şarkı sözü;

Well i wake up in the morning, look at my clock.
It's way past noontime, now i'm late for work.
Tell me, tell me, what have i done wrong?
Ain't nothing go right with me, must be i've been smoking too long.

İdare edilsin...

Edit: Yürek dağlayan bir cevap geldi... Teşekkürler Avi Pardo, güzel bir insanmışsın...

0 yorum:

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...