All For You Gloria

>> 31 Ocak 2011 Pazartesi

Gece 3-4 sularında gitgide düşen sıcaklığın etkisiyle girilen titreme nöbetlerini atlattıktan sonra işim kolay. Üç hafta boyunca her gece gördüğüm kabuslar öylesine sona erdi ki sanki hiç yaşanmamışlar gibi... Aşkverenim aksini iddia etse de kıdem ihbar tazminatı sevişmelerin faydaları bunlar... Halım var benim artık be, halı! Kapıları kapatıp, mumları da yaktıktan sonra artık parkenin üzerinde yatmak zorunda değilim ben. Bir halı! Bir halı! Bir halıya krallığım! Bir halı yarı yarıya nasıl azaltır üşümeleri böyle? Halı ve ben, iki serseri aşık... Alt alta ve üst üste. Üstelik zaman zaman sıcaklığını benimle paylaşan bir kadın bile oluyor. Ölü gibiyim ben, soğuk bir Karadenizli vücudum var. Kadını öpmeye çekindiren bir soğukluktan bahsediyoruz burada. Hele ki ayaklarım, hele ki ellerim... Buz gibiler her zaman ama olsun. Canım ellerim benim; kalem tutan, meme tutan ellerim. Canım memeler, güvercin memeler... Siz olmasanız ben nasıl yaşayayım, Allah aşkına?

Sayman mutemedi alındısı suratlı kalem müdürleriyle muhatap olmalara uyanıyorum her sabah. Günler oldu saçlarımı yıkamayalı. Ama artık doğalgazım da var. Tekrar adliye kalemlerinde “yakışıklı delikanlı” statüsüne kavuşabilirim. Bir de o nemrut sulh hukuk hakimi olmasa... Yaz kızım: Batuhan Yıldız’ın hayatta olduğunun tespitine ve gaiplik isteminin reddine! Ya, ne sandınız? Kaybolduğumu düşündünüz değil mi? Ya da düşünmediniz, farkıma bile varmadınız. Her halükarda yanıldınız işte, düşündüreceğim sizlere kendimi. Hayattayım ben. Gereğimi düşününüz ey nemrut sulh hukuk hakimi! Ah sen ne suratsız bir domuzsun sen... Ve siz “kolay gelsin”lerime cevap vermeyen sevgili kalem memurları, hepinizi bir gün kalemimle mahkum edeceğim. İkinci asliye hukuktaki güzel kız hariç. Nedenini söyleyemem işte... O’nu şey yapacağım, uzaktan uzaktan beni kesip de mesai arkadaşlarına ağlayan aşık kız yapacağım O’nu. Bir gün bir şeylerden kurtaracağım. Neyden mi kurtaracağım? Ne bileyim canım, bir şeylerden işte. O’na sarkan zengin bir mafya avukatından kurtaracağım. Bok yapamam! Kalem benim değil mi ulan? Önce söz yok muydu? O insana kalemle yazı yazmayı öğretmedi mi? Yapacağım işte; canım kalem memuru... Ama yok, yapamam. Bana bulaşan kirlenir. İyi de hikayelerimi otuzbirle bitiremem ya canım... Bir yerlerde bir şekilde sevişmek lazım işte. Aman neyse, bunlara daha çok var. Ben büyüyünce yapacağım bunları.

Aslında benim esas söylediğim, bak ben zırdeliyim. Ne yaptıysam senin için yaptım Gloria, ne yaptıysam... Ama git başımdan, ben sana göre değilim. Kötüyüm, karanlığım, çirkinim. Git dediğime bakma, sen yine de gel. Komünyon şarapıyla esrikleşelim. Yaz kızım! Bohem yazar olma umuduyla ikinci kez ayrı eve çıkan genç adam, bokunda boğularak feci şekilde can verdi. Üçüncü sayfalar yalan söylemez. Orada herkes birbirini sikiyor. Gloria, evimi duygulara boğ. Hatırla ilk geldiğin geceyi; hiç bir eşyam yoktu ve yine de biz tıkabasa sevişmeyi bilmiştik. Gereğim düşünüldü, bunu bir Kadıköy azizi yaptı. Mutlu bir evliliği olduğunu söyleyip de yüzük takmayan o masum sahtekar sarhoş söyledi. Nasıl da hemen ellerine bakmıştım ama... Hıyarlık yapma demişti bana. Göz kırpmıştı. Oysa ben hıyarlık yapmadım St. Yaşam Koçu. Ben hep sevdim; kötü yürekliysem, kötü yürekliyim. Ben sevgiye hiç ihanet etmedim. Hani okuyordun insanları, kodlarımızı çözüyordun? Bu Gloria denilen karı da az orospu değildir. Sen O’nu bilmezsin. Bir cadıdır O. Hıyarlık yaptıysam da senin için yaptım Gloria. Ne hıyarlık yaptıysam, hepsi senin için. Kadıköy azizleri bunu çözemezler. Islak zeminde uyunmaz güzelim, ayağa kalk. Nasıl sevişmiştik ama karanlık banyomuzda... Nasıl it gibi titremiştik sabah ezanına doğru... Ayağa kalk canım, örtüne bürün. Bak işte ben o Ruh’um, seni nörolojik bir temeli olmayan sanrılara boğmaya ve sana karanlık vahiyler fısıldamaya geldim. Nefesimi boynuna verişimin bile içgüdülerimce hesaplanmış olduğu sevişmelere sürükleyeceğim seni tekrar. Koynunu aç bir daha, yatağımı ısıt. Uzun süredir hapis kaldım parmaksızlıklarında. Bal likörüyle, zencefilli şaraplarla ov göğsümü; beni Babil’ime geri götür.

Aç kapıyı sevgilim,

Aç kapıyı bana,

Ben Dumuzi, geleceğim yanına.

All for you! All for you Gloria!

0 yorum:

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...