Öleyazdım

>> 20 Kasım 2010 Cumartesi

Neredeyim ben? Benim odam mı burası? Nasıl olur, ayaklarımın dibinde pencere var? Ters mi yatmışım? Sarhoş muymuşum? Bu ne oğlum elimde? Yeşil taşlardan örülü bir kolye... Hassiktir be, ulan hassiktir ya. Rüya değilmiş demek. Bir saniye abi, abi dur! Abi Allah Muhammed aşkına geri sar, beni bu sabahıma uyandır. Abi Allah aşkına... Ne olmuştu en son? En son tişört içinde yakılan sigaraya takmıştım. Ulan Allah benim belamı versin be! Allah belamı versin benim. Veriyor abi, rahat ol sen. Ne istedim ki? Peşimden koşulsun mu istedim? He canım, yaralandık işte ikimiz de gel artık mutlu olalım mı densin istedim? Karı gibi o yürümeler neydi öyle? Su getirin bana, Allah aşkına su getirin. Ağzıma sıçmışlar gibiyim. Öpüşmüştüm ben be, ulan Allah belamı versin benim. Yok edici değil bok edici bir ruhum varmış demek ki, bir insan bu kadar mı kıvıramaz hiç bir şeyi? Neyim sevilir ulan benim? Haksız mıyım peki Allah aşkına, sen konuş? Ben haksız mıyım? Yürüyemez miyim, üzülemez miyim olanlara? Haksız mıyım, orospu çocukluğuna mı yaptım her şeyimi? Her gün, ulan nasıl kötü olabilirim diye beynimi sikmiyorum ki ben. Üzülmüş, can evimden vurulmuş, anası sikilmiş olamaz mıyım? Abi gel al elimden şu kolyeyi n’olursun. Kötü oluyorum bu yatakta, yalnız. Saat kaç? Of tam zamanı, tam zamanı şimdi yabancı kucakların. Bu yüzden gösterildi bana rüyalar. Ara O’nu sen yine de. Ara abi, n’olur n’olmaz sen bir ara. Haksız mıyım peki kahrolmakta ulan, bir insan kahrolamaz mı be? Kahrolamaz mıyım ben, benim hakkım yok mu böyle şeylere? Gelme denilecek hal mi bu şimdi? Yok yok, kancık gibi davrandığından geldi bunlar başına. Sevmez oğlum kadınlar öyle tripleri. Olsana eskisi gibi, duracaksın dimdik vereceksin cevapları pat pat! Ne oğlum öyle ağlamalar, zırlamalar, küstüm gidiyorumculuklar... Ne salak adam oldun sen be? Yaşın ilerledikçe adam olacak diye bekliyoruz, herkesin senin üzerinde besili bir umudu var. İyice öküz oldun ulan. E hadi ara. Ara hadi O’nu. Açmadı mı? Açmaz oğlum. He açar açar, nah açar sana bir daha o telefonu. Duymamış mıdır, uyumuş mudur? Ara hadi oğlum bir daha, arasana. N’oldu? Meşgule mi attı? Uyuyor mudur? Ulan senin ben kafanı sikeyim be, kafanı. Siktir git su getir bana. Beyinim ben beyin, susuz kaldım. Ben sana daha ne diyeyim oğlum, anamı siktin sen benim. Bırak şu kolyeyi elinden be, bırak. Allah’ın dangalağı hiç de yakışmıyor eline. Bir mermi sürmüşlerdi tüfeğine, ıskaladın; geçmiş olsun. Haksız mıyım abi, Allah aşkına birisi de bana hak versin. Kahrolmakta nasıl bir haklılık aranır Allah aşkına? Kahroldum işte, n’apayım? Dayanamadım, kaldıramadım, gözümün önüne geldi resimler. Ayakta duramadıysam duramadım, n’apayım? Yürüyüp gittiysem, yalnızlığıma gittiğimi bilmediğimden; yol boyu arkadan gelecek hızlı adımlar duymak istemekten. Kaç kere koşulacak oğlum senin ardından lan? Lan sen ne kadar gerizekalı bir adamsın? Fevri davrana davrana anasını siktin attın yepyeni hayatının be... Anasını siktin!

0 yorum:

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...