Ticaret Viski Dağlar Ve Diğerleri

>> 21 Haziran 2010 Pazartesi

Saat 14:00 itibariyle girecek olduğum Ticaret Hukuku sınavına tam olarak çalışabildiğim söylenemez. 50 alabilecek kapasiteye sahip olmadığımı düşünüyorum. Epey heyecanlandığım ve bu heyecanın çalışma kapasitemin canına okuduğu bu sınav hazırlık sürecinde kalp çarpıntımı yenmek amacıyla demin kafaya diktiğim viski de bütün gerginliğimi aldı götürdü. Bu kadar az gerginlikle de herhangi bir başarı elde edebileceğimi zannetmiyorum; çünkü ruhum başarı konularında gerginliklerden, çatışmalardan ve meydan okumalardan beslenen bir yapıya sahip.

Şu ana kadar verdiğim 19 ders bana yeter gibi geliyor. Sanırım beynimin sınırı 19-20 dersmiş. An itibariyle hayatımda sadece bir kere görmüş olduğum Bolkarlar aklımdan çıkmıyor. Sevgili kuzenim Fatih'in tüm hödüklüğüme rağmen inatla anlatmaya çalıştığı kızılçam - karaçam ayrımı, sedir ağaçlarının kozalaklarını toplayan Yörükler, Namrun'da yediğim karsambaç artık önceliğim haline geldi. Yarı Çerkes, yarı Yörük kimliğimin damarlarıma zerk ettiği dağlı kanının aktif hale gelmesiyle; kubbe sikime, minare götüme felsefesini benimseyerek gireceğim bu son sınavdan sonra kendimi Allah'a havale ediyorum.

Çocukluk arkadaşım olan Tarih'le yaşadığım fırtınalı aşk, 16-17 yaşlarımda Tarih'in ÖSS sebebiyle bizim mahallemizden taşınmasıyla bir duraklama devrine girmişti. 14 yaşımdan beri güzelliğinin farkında olduğum fakat fazlasıyla soğuk gözüken Hukuk'la, biraz da ailemin ısrarıyla 18 yaşımda evlendim. Hukuk afilli karıydı ama yatakta soğuktu. Unsurlarına ayıra ayıra, gerek karineler gerekse iyi niyet kuralları çerçevesinde sikiştik biraz. Bir türlü çocuğumuz olmadı, kan uyuşmazlığımız var. Bana kattığı pek çok harika özellik için ona teşekkürlerimi sunuyorum ancak o daha iyilerine layık bir kadın. Bu süreç zarfında çocukluk aşkımdan bir türlü kopamadım. Otellerde motellerde, bastım 100 €'u seviştim gerektiğinde. Tarih harika bir kadındı. Bu sene açtığım boşanma davası şu ana kadar 24 uyuşmazlığın 19'unun lehime çözümlenmesiyle sonuçlansa da boşanma kararının önümüzdeki seneye ertelendiği artık aşikar. Hakim ayrılık kararı veriyor. Ben bu ayrılık kararı boyunca, Tarih'le sevişmeye devam edeceğim. Arada aile konutuma gidip bir iki posta Hukuk'a karşı da kocalık görevimi yerine getireceğim şüphesiz ki. Tarih bunu anlayışla karşılayacaktır.

Bu senenin sonunda "i fought the law"u Dead Kennedys yorumuyla "i fought the law and i won" şeklinde söylemeyi umuyordum ancak The Clash'e geri dönüyor ve "i fought the law and the law won" şeklinde söylüyorum.

Büyük konuşmaya bayılıyorum, büyük konuşmayı çok seviyorum. Göt olma korkusu olmadan, sokak köpeği gibi ağzımda salyalarım ve sarkan dilimle oradan oraya koşturmaya bayılıyorum. Göt olma korkusu, "el alem ne der" korkusu adamın anasını siker.

Tanrı bana hak ettiğimden çok daha fazla yardım etti, ona da binlerce teşekkür...

Bitime bir hafta kala, üstelik de zamanım ve fırsatım varken çektiğim bu teslim bayrağının hayırlara vesile olmasını umuyorum. Gücüm tükenmedi ancak isteğim yok artık. Son bir kaç gündür bir kafeste hissediyorum kendimi, öyle ki hırsımdan ağlayacak isteğimin olduğu o günleri özleyecek kadar bile isteğim kalmadı.

Kafes kötü bir şeydir. Çevremdeki herkes evleniyor. İlk gördüğüm amın sahibi daha dün evlendi. Öyle ki kına gecesinde çalınan "yüksek yüksek tepelere" yüzünden milyonlarca koca götlü kadın milyonlarca dedikodu malzemesi buluyorlar. Herkes bir şekilde kendi etik değerlerinde geberiyor, şişmanlıyor, patlıyor, çürüyor. Kafes kötü bir şeydir. Geçenlerde hatırladım kafesi. Kaçtığım şeyin ne olduğunu hatırladım. Üzerine koştuğum şeyi ise git gide daha çok sevdim.

Ahlaksızım. Ahlaksızlığımı çok seviyorum.

Benim meskenim, dağlardır dağlar...

İş & Güç

İş & Güç
Huysuz, tatsız, tutsuz kadın...

Not Anymore

...
Well, he went down down down;

And the Devil said; "where you been?"
He went down down down,
He screamin' down around the bend.
Down down down,
This boy went solid down;

He was always cheatin'
And he always told lies,
He was always cheatin'
And he always told lies...